حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

مرتضا جان 

خیلی دوست دارم و برات آرزوی موفقیت میکنم.
ازت می خوام هر جا هستی اول به خودت فکر کنی و روزای قشنگت رو باهم  بگذرونیم.
من در هر حال و در هر صورتی که باشم همیشه به یادتم ودر کنارت حتی اگه ازت دور باشم.

عزیزم سعی کن

شادی را هدیه کنی حتی به کسانی که آنرا از تو گرفته اند

عشق بورز به آنها که دلت را شکستند

دعا کن برای آنها که نفرینت کردند

درخت باش بر غم تبرها

بهار شو و بخند که خدا هنوز از آن بالا با ماست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, ] [ 11:58 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.